دانلود مقالات رایگان و پروژه دانشجویی

مرجع دانلود مقالات رایگان و پروژه دانشجویی,بزرگترین مرجع دانلود مقالات رایگان و پروژه دانشجویی

دانلود مقالات رایگان و پروژه دانشجویی

مرجع دانلود مقالات رایگان و پروژه دانشجویی,بزرگترین مرجع دانلود مقالات رایگان و پروژه دانشجویی

تعبیرخواب مو

حضرت امام جعفر صادق فرماید :  تعبیر تراشیدن مو بر پنج وجه است  ۱-حج بجای آوردن  ۲-مسافرت  ۳-عزت و مقام  ۴-امنیت  ۵-دولت وکامرانی  خالد بن علی بن محد العنبری گوید :  دیدن مو، مانند موی سر در خواب به مال و سامان و عمر طولانی تعبیر میشود.

عکس های خفن

 کندن یا تراشیدن موی زیر بغل یا موی زهار در خواب به پرداخت وام و قرض و رفع غم و غصه و پیروی از سنت پیامبرص تعبیر میشود. دیدن زلف در خواب نشانه درستکاری و محافظت از مال و دارایی میباشد.  

لوک اویتنهاو می گوید :  کوتاه کردن آن : غم بلند : قدرت و اهمیت شستن آنها : دل نگرانی بستن آن : ناراحتی موی قرمز : دوروئی سیاه : خوشبختی بور : شادی سفید : شادمانی شانه کردن آنها : ضرر در امور کاری گیس کرده : مورد تمسخر واقع شدن فر خورده : برای صنعتگران سود در امور کاری ریزش مو : ناراحتی سوزاندن آنها : خیانت ، زندگی توام با بدبختی آنها را بیش از حد کوتاه کردن : یک سوگوار در خانواده ژولیده : سوء تفاهم در خانواده رنگ کردن آنها : دورویی موخوره و یا موهای در هم ریخته : خوشبختی  یوسف نبی علیه السلام می فرماید:  دیدن سر تراشیدن از غم بیرون آید  دیدن درازی موی سر درازی عمر باشد  دیدن موی سر دراز رنج اندک باشد  دیدن موی کندن دلیل جدائی از جفت خود باشد  آنلی بیتون م‏یگوید :  ۱ـ اگر زنی خواب ببیند به گیسوان زیبای خود شانه می زند ، علامت آن است که در امور مربوط به خود چندان دقتی به خرج نمی دهد و با این کار موقعیت پیشرفت ، در زندگی را از دست می دهد .  ۲ـ اگر مردی خواب ببیند موی سرش را کوتاه می کند ، علامت آن است که برای دست و دل بازی و سخاوتش فقیر خواهد شد ، و از نگرانی و اضطراب بیمار می شود . 

 ۳ـ اگر خواب ببینید موی سرتان خاکستری می شود ، نشانة نزدیک شدن به مرگ است و اینکه شایعات بی اساسی دربارة نزدیکان یا دوستان در خانوادة شما منتشر است .  ۴ـ اگر اندام خود را در خواب پوشیده از مو ببینید ، علامت آن است که در بدرفتاری با دیگران چندان پافشاری می کنید که همه شما را ترک می گویند .

 اگر زنی چنین خوابی ببیند ، علامت آن است که در ذهن خود مقامی برای خود در نظر می گیرد و بر خلاف اصول اخلاقی با دیگران رفتار می کند .  ۵ـ اگر مردی خواب ببیند موی سیاه و مجعدی دارد ، نشانة آن است که با خوش رفتاری دیگران را فریب می دهد .  ۶ـ اگردر خواب زنی مو طلایی ببینید ،

 علامت آن است که به زنی بی باک دل خواهید بست و با او ازدواج خواهید کرد . 

 ۷ـ اگر در خواب زن مو قرمز ببینید ، علامت آن است که در زندگی با تغییر و تحول روبرو خواهید شد و از بی وفایی نامزد خود آگاه می شوید .  ۸ـ دیدن موی قهوه ای در خواب ، علامت آن است که در انتخاب شغل مناسب موفق نمی شوید .

  ۹ـ دیدن گیسوی آراسته و زیبا در خواب ، علامت آن است که وضعیت مالی شما بهتر خواهد شد .  ۱۰ـ اگر خواب ببینید موهای خود را از ته می زنید ،

 علامت آن است که برای دوستی ولخرجی می کنید و بعد ناچار می شوید که با صرفه جویی زندگی خود را بگذرانید .  ۱۱ـ اگر خواب ببینید موی سرتان بسیار نرم است و سریع رشد می کند ، علامت آن است که زندگی ای لبریز از نعمات و شادمانی در به روی شما خواهد گشود .  ۱۲ـ اگر زنی خواب ببیند تار سپیده مویش را با موهای سیاه مقایسه می کند ، علامت آن است که بر سر پذیرفتن دو پیشنهاد مردد است . اگر هنگام انتخاب دقت زیادی به خرج ندهد ، پیشنهادی را خواهد پذیرفت که برایش به جای بخت و اقبال مساعد ، زیان و پریشانی به بار می آورد .  ۱۳ـ دیدن گیسوانی پریشان و نامرتب در خواب ، علامت آن است که بستن پیمان ازدواج با مشکلی مواجه می گردد ، اوضاع کار کساد می شود و زندگی با سختی همراه می گردد .  ۱۴ـ اگر زنی خواب ببیند نمی تواند گیسوان خود را شانه بزند ، 

علامت آن است که به نامزد خود اهانت خواهد کرد و او را از دست خواهد داد .

عکس